Gå til innhold

Hva var det du falt for ved mannen da du ble forelsket?? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det utseende først åsså gikk det ikke lenge før jeg fant ut at han utroooolig snill selvom han var en badboy:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han er så flink å diskutere og argumentere, at han står for det han mener og sier, og at han er lett å prate med. I tillegg til at han har nydelige øyne.

Skrevet

Sjarmen hans. :)

Det er ett eller annet ved han som gjør at man virkelig faller for han :o)

Men hadde jeg sett han på fotballbanen først (han er fotballtrener) så ville jeg mislikt han. Han er en jævel som ikke vet hvordan å oppføre seg.. (flink trener, men dog..)

;) hehe

Skrevet

Det jeg falt for ALLER FØRST var sårheten i øynene hans når han fortalte om sønnen sin da 15 år som han ikke hadde hatt noe særlig kontakt med. Så humoren og det at han alltid er blid og positiv. Har ikke til dags dato sett han sur:)

Skrevet

At han svarte meg at ; nei, jeg kan ikke bli med deg på cafe, for jeg må betale regningene mine og har ikke råd til å spandere!

(jeg kom rett ut av et forhold med en fyr som ALDRI betalte regninger og likevel alltid var blakk!)

Jeg ble sjarmert i senk jeg ass, og spanderte selvfølgelig;) Hehe...

Angrer ikke et sekund, han er verdens flotteste mann:)

Skrevet

Sangstemmen :)

Også når vi ble kjent humoren og smilet...

Skrevet

hehe:)

Skrevet

TJa..si det...var flere ting her, var ingenting som sa pang der og da, men jeg viste han var rett mann for meg...og følelsene har vokst og litt sterkere og sterkere...

Skrevet

øynene, sjarmen,humoren,omsorgen og hans interesse for andre enn seg selv....

men det er masse mere da....

Skrevet

Jeg falt for smilet hans. Han har det fineste smilet jeg noen gang har sett. Og det syns jeg enda =) Ellers var han veldig snill og hjalp meg da jeg fikk en aldri så liten smule mer å drikke enn jeg burde.

Og så var det herlig å treffe en mann som var så tydelig betatt av meg som han ble når han så meg. Lenge siden jeg har opplevd det nå. Med hengepupper og "har vært gravid 2 ganger-mage" =/

Skrevet

Rumpa ;) Og at han var voksen og snill :)

Skrevet

omsorgen hans i d han skrev ( møttes på blink ), at han var snill sjøl om han ikke var mors beste barn for å si d sånn. Øya hans og stemmen...

kroppen var ikke så verst heller da m/tatiss og muskler hehe...

Skrevet

Utseendet, lett å føre samtale med. Humoren hans:0)

Alt det samme som jeg fremdeles elsker:0)

Skrevet

var nok utseende som vekket øynene mine opp for han, men så er han kjempe snill å han en god personlighet=) selv om han er veeeldig sint å sur på Brannkampene når det går dårlig(Veldig Brann Supporter)

Skrevet

At han var en mann med stor M.. , Kjekkas, 3 dagers skjegg og SNILL. Følte meg så trygg sammen med han.. Nå er vi gift har barn og hus sammen... på 3år. Så det gikk fort i svingene når det først sa PANG:DDD

Skrevet

Godt å høre at det er flere det ikke sa pang for... ;)

Men her bestemt jeg meg for å satse på han utifra hva han sto for. Ble jo veldig sjarmert over at han var så dødsforelska da... ;) Men etterhvert ble jeg forelsket og da var det jo mest utseende jeg syns var flott. Og godheten.

Nå er den forelskelsen over og jeg ser en veldig flott og god mann. En utrolig snill en.

Jeg er rimelig glad han holdt ut med meg de første årene, jeg var nemlig en utakknemlig furten kjerring. :P Men han sier at han viste det ikke var meg, at det lå no annet under når jeg spør åssen han holdt ut...

Og det sier noe om mannen!! :D

Skrevet

Han har så fine blå øyne og fin rompe ;-) hehe

Utover det så er han veldig blid og fornøyd hele tida, ikke redd for å drite seg ut og er åpen og lett å kommunisere med. Vi hadde lik smak på mange områder som klær, venner og slikt. Og litt like mål og meninger med jobb, bolig, familie osv. På et litt senere stadium viste det seg også at han var en god kysser og god på en del andre triks og da var jeg solgt jeg ;-)

Skrevet

Armene. Og skuldrene.

Høhø.

Han er ganske fin da, og jeg er overfladisk. :P

Skrevet

Sosial intelligens, at vi fullførte hverandres setninger og i det jeg tenkte på en ting så sa han det samme høyt, at han alltid var blid, fikk meg til å le, likte å danse, var sporty og superkjekk. Det lille ekstra var at plenty av andre damer lå langflate etter han, men han var helt åpenbart på knærne etter meg. Hi hi! Jeg er nok litt forelsket i han ennå... 10 år etter vi ble sammen.

Skrevet

utseendemessig så var det øynene og leppene, men vi ble kjent via nettet så det var mest åpenheten og ærligheten han vist meg i samtalene våre som gjorde at jeg falt for han :)

og nå er vi lykkelige samboere bare 3 mnd etter at vi møttes første gang :)

Skrevet

Utseende... han er sexy. Humoren... vi ler så mye sammen!! Er så deilig! Vi er veldig like,samme smak og har ganske like meninger om det meste. Han er en utrolig god støtte og er der alltid for meg. En virkelig god venn og en utmerket far som jeg skal gifte meg med i oktober :) Men pokker å vi krangler innimellom også... hehe. Men det er godt det også!

Skrevet

Jeg falt for ham da han sto ved kjøkkenbenken og flådde selvskutte ryper, hehe. Trodde egentlig dette bare skulle bli en liten flørt, men det endte med at han flyttet 150 mil for å bo hos meg, og nå har vi hus og barn, alt på tre år.

Skrevet

Jeg syns han var utrolig sjarmerende og virket veldig snill. Lett og prate med. Kjekk å se på.

Skrevet

At han var snill, kjempesnill og veldig god å snakke med. Flink å lytte. Etterpå kom utseende... Men nå traff vi hverandre på nettet vi da- så i rl noen uker etterpå...

Skrevet

Vi ble sittende å snakke sammen etter å ha danset litt og da viste det seg at i motsetning til andre gutter, så hadde han faktisk noe å komme med. Det var ikke tomt prat for å komme fortest mulig i senga eller tull og tøys. Først laaaaangt utpå kvelden begynte vi å kysse litt! ;) Og 9 mnd senere ble vi sammen... Tok han litt tid å falle for meg for han var nok ikke helt innstilt på å få seg kjæreste, mens jeg falt pladask med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...