Gå til innhold

Noen som har vært i Egypt med Barn???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men kjenner flere som har.

helt greit det.

Skrevet

hei. Ja, vi har og vi gjør det ikke igjen. Men skal sies det kommer innmari an på hvordan dere evt bor. Vi ble skuffet.

Skrevet

Vi har også vært i Egypt med 2 på nesten 5 år, og jeg tror det blir lenge til neste gang. Vi var i Hurghada. Det var et hyggelig sted, men befolkningen der var uhyre slitsom. Datteren min på 5 vil ikke tilbake dit, hun vil heller et annet sted:)

Skrevet

Hei.

Jeg reiste med mann og tre barn på tre mnd, tre år og 4 1/2 år. Vi reiste med Star Tour til Blue Village Saraya på Makadi Bay. Tror det er Blue Star hotell nå. Det var super flott hotell, med vennlig betjening. Litt vanskelig med mat til ungene(kjøtt), men massevis av deilig frukt og desserter. Tror jeg hadde tatt med litt nudler, soaghetti, tomatsuppe e.l. dersom jeg skulle dratt nå, for sikkerhets skyld.

Vi reiste ikke rundt, holdt oss på hotellområdet og stranden der, stort område men lukket for lokalbefolkning som ikke jobbet der. Ble ikke anbefalt å dra med ungene på turer til fks kairo ol pga pågående selgere og masse traffikk.

Jeg reiser gjerne tilbake når ungene blir litt større.

Flyplassen i hurghada var veldig kaotisk(mulig det er blitt bedre, det er fire år siden vi var der), og alt tok laaaang tid. Men alt i alt en flott tur.

Skrevet

Ja, var der i høst. Da var junior nesten 2 år. Vi bodde bra, ingen ble syke, junior storkoste seg.

Jeg er veldig glad i Egypt, og har vært der mange ganger, reiser definitivt dit igjen :) Bor aldri på mindre enn 4 stjerners hotell. Synes det fort blir litt traurig på de under det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...