Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jenta vår er 14 mnd og begynte i barnehagen da hun var ett år. Hun har ikke vært der sammenhengende en uke enda, og hun har også vært opptil to uker hjemme i strekk. Hun stortrives i barnehagen, men det er så frustrerende at hun blir syk hele tida. Det er stort sett feber, slapphet, snørrete og litt hoste hun har. Litt diare også innimellom. Noen andre som har det sånn etter å ha startet i barnehage? Er jo klar over at de blir mye syke når det begynner i barnehagen, men det får da være grenser! Eller kan det være noe spesielt med henne som gjør at hun blir så lett syk? Tidligere har hun kun hatt etpar forkjølelser.
Ann_ Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hei Vi har det på samme måte. Vår datter startet i barnehagen når hun var ett år, nå 15 mnd. Hun har også vært syk mange ganger. Hun har vært hele uker i barnehagen men det har gått i ett med sykdom. Er den ene tingen ferdig starter som regel en ny sykdom. Vi fikk beskjed av styreren at når hun begynte i barnehagen kunne vi regne med noen mnd hvor vi alle 3 var syke av og på. De skal jo bygge opp imunforsvaret sitt. Det er frustrerende men det blir bedre.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 det er heelt normalt. mi begynte i bhg da ho var 9 md gammel. var syk hele tiden. hatt smittsom lungebetennelse og det meste som går ann å få. det er sånn det første året.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Lillemor her begynte i barnehage da hun var 17mnd. Vært syk hver mnd omtrent. Hele jula,vinterferien og nå påskeferien sist. KRYSS I TAKET! Nå får hun holde seg frisk en stund!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Gutten min begynte i barnehagen når han var 10 mnd og han var syk stort sett hele tiden de første mnd. Han var bare hjemme når han hadde feber ellers var han der... Trenger jo å bli vant til alle de baseluskene som er der..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Å det er er super slitsomt. Eldstegutten vår som nå er 3 år begynte i barnehage da han var 1 mnd. GIkk fint i august og september, men oktober og til mars var masse masse sykdom!! Det lengste han var frisk i strekk var 7 uke tror jeg. Han fikk ofte feber og var forkjøla.............. I år, som er hans 2. barnehageår, er det så mye bedre........ Nå er det over 2 mnd siden sist han hadde feber og da hadde han bare feber 1 natt........... Har hatt feber 2 ganger siden 1.januar : )) Har en på 14 mnd som er også litt i barnehage, men han har faktisk ikke vært noe serlig syk. Forkjøla og feber noen dager i februar, men ikke noe siden............ Når jeg tenker etter så har begge vært friske nå i over 2 mnd i strekk!!!! fantastisk : )) Hold ut!! det blir bedre : ))
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 han begynte selvfølgelig ikke i barnehage da han var 1 mnd hehe 18 mnd var han : ))
megc Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Gutten min starta me luftveisinfeksjon en uke etter start. Var hjemme i to uker. Hadde feber oppi 41 og greier! Hele høst gikk med til å tørke snørr og måle feber... Noe som resulterte i 3 ørebetennelser på 3 mnd.... Etter jul har han vært grei, forkjøla en gang. Men er forkjøla og har nettopp hatt ørebetennelse igjen! Nå håper jeg det fortsetter i det gode sporet fra etter jul igjen. Det har vært veldig mye omganssjuke i bhg, men han har sluppet unna alle gangen faktisk! Jeg har vært veeeldig mye frustrert over at han har vært mye syk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå