Gå til innhold

Tror jammen ta meg 2 åringen her kontakt med "noen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har en lengre periode nå sagt at mannen sier HEI HÅ... når jeg har spurt han hvem mannen er og hvor han er så har han et par ganger pekt midt ut på stue gulvet og sagt.. mannen der, andre ganger har han sagt mannen i barnehagen...

I går kveld når han skulle legge seg begynte han med noe annet...

Mannen blinker meg.... Hvor er mannen da spør jeg.. borte der sier han og peker i en krok. Etter på sier han mamma itte blinke meg, før han igjen gjentar flere gagner at manne blinker han... Ikke aner jeg hva blinker er for noe heller da.

Skulle vært morsomt og vist om gutten fantaserer eller om han har kontakt med "noen" og hvem er i så fall denne "noen"....

Det er noe kjendt med HEI HÅ, som om jeg egentlig vet hvem som pleier/pleide å si det (og da mener jeg ikke sangen om de syv små dvergene eller hvem det nå var)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Noen ganger tror jeg det samme, for snuppa her på 2,5 år snakker også til stadighet om mannen.

"Da kommer ikke mannen å tar oss" er en stadig gjentagende setning fra henne. Vi har aldri "skremt" henne med at menn er farlige eller noe sånt. Virker ikke som hun er redd egentlig heller.....!

Men, det sies jo at de små kan se noe vi ikke kan, og at vi alle egentlig kunne det, men har vokst det fra oss. Så får det bli opptil hver enkelt hva man skal tro på.....! Det finnes mer mellom himmel og jord.....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...