♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jonas er nå 8 uker og hikker endel stakkars liten. Hele kroppen rister og det ser ikke bra ut. Slutter jo av seg selv stort sett, men virker så plagsomt på den lille kroppen. Helsesøster sa det kunne komme av tempratur forandringer, luft i magen, eller ikke fått rapt godt nok. Kjente at han hikket endel i magen min også, samme monotone ristingen som nå... Andre som hadde baby i magen som hikket mye, og gjør det enda??
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 tror det er ganske vanlig gi litt pupp/flaske, så går det ofte over!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Begge mine 2 har vært slik... Hikket mye både i og utenfor magen. Nå har vesla gitt seg litt med hikkingen da (9 uker). Har aldri hatt inntrykk av at det har plaget henne å hikke.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Snuppa mi hikka 3-4 ganger daglig i magen og det varte minst 20 min hver gang. Hun hikker like mye nå når hun har kommet ut..
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Snuppa mi hikker også masse...men,det tror jeg kommer av at hun har en god del luft i magen.Kan kjenne det romle skikkelig.Vi har i tillegg problemer med & få henne til & rape,hun fiser skikkelig istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå