Sjifra Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Er dette bare negativt? Det kommer ikke hele tiden men ca 1-2 klumper ...(sorry) pr dag...??!!?
barbalala Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg fikk litt lyserosa slim på rugedag 11... 3 dager etter kom mensen.. :-((
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Er ikke sikkert det gjør noe, man blir jo litt skjør oppi der vettu.. så mange som får dette. Jeg hadde også dette litt men det var på rugedag 12 så kom mensen på kvelden.. men får håpe du slipper dette!!! Ønsker deg masse lykke til og jeg skal krysse fingre og tær for deg.
Tellefanten Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Svært så pessimistiske idag da damer... Hvis du leser bruksanvisningen å crinone så vil du se at dette er en av bivirkningene og trenger slett ikke være noe negativt. Den gir mer skjøre slimhinner og sjansen for at blødningen kommer fra skjeden er stor. Lykke til videre med rugingen
Sjifra Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Takk for tilbakemelding. Jeg merker at man lett blir negativ etter å ha prøvd i så mange år. Det blir så lett å tenke "det går sikkert ikke denne gangen heller", selv om man prøver å tvinge seg selv til å være positiv Lykke til dere andre også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå