Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hei.. Lurte bare på om noen flere har hatt menstruasjon med store klumper i. Hadde dette før jeg ble gravid. Det var slimete, blodige klumper av forskjellig størrelse. Noen som har hatt det samme eller vet hva det kan være??
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Bruker du bind? For jeg har opplevd enkelte ganger at blodet ligger i klumper i bindet når jeg skulle bytte det. Tror ikke det er noe farlig, nevnte det for gynekologen min når jeg var der til undersøkelse for ett par år siden. Hun sa det var ingenting å bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Det er bare blodet som levrer seg litt, ikkenoe å være engstelig for... Da jeg var skolejente ble det sagt at hvis du hadde klumper i mensblodet var du blodfattig og måtte ta jern, men aner ikke om det bare er gammel overtro eller faktisk har noe for seg....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Bruker begge deler, men har opplevd at det kommer en plopp ut når jeg er på do...Eeeekkelt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå