Gå til innhold

På overtid,trenger noen svar her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hadde min termindato den 14 april,og er i dag 1 dag på overtid.

Slimproppen gikk natt til Lørdag og etter dette har jeg hatt ganske mye utflod eller kall det gjerne noe slimlignende blank væske som siver ut hele tiden.

Er litt usikker på hva dette kan være ?

Noen som har erfaringer med dette eller vet hva dette er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde termin 12. april og det jeg tror må være den berømmelige slimproppen gikk for over ei uke siden. Var på kontroll fredag, nevnte da at jeg hadde fått økt "slimlignende"utflod og legen min sa at dette var helt vanlig.

Lykke til!

Skrevet

Hei! jeg har termin i morgen og slimproppen gikk forrige mandag (8 dager siden og ingenting har skjedd:)) Har også masse slike slimete gusj, har ikke dette til vanlig... Si at det er ett tegn på snarlig fødsel:)hehe

Skrevet

Sikekrt slimproppen som de andre sier. Ellers vil jeg bare si at du ikke må håpe for mye at dert betyr at det skjer noe de første dagene...med min første gikk slimproppen og jordmoren sa til meg på kontroll at når den har gått så føder de fleste innen to uker...men det er unntak fra alt, og gjett om jeg var unntaket!!! Hadde barnet kommet innen fjorten dager hadde hun vært født ei uke før termin, men hvem kom 15 dager etter termin??? Bare så du ikke håper for mye, selv om jeg skjønner at du sikkert er drittlei nå.

Lykke til når det skjer!

Skrevet

Synes det høres ut som fostervann jeg... har du vært og fått sjekket det?

Du er forresten ikke på overtid før etter 42 uker ;) Fortsatt innenfor normalen og termin, hvis det er noen trøst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...