Spente med nr 3 i vente... Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 har nå hatt murringer i ryggen siden igår kveld....første gangen jeg har liggi litt våken pga småvondt.... masse kynnere, noen regelmessige med 10 min mellom hver.... øm nederst i magen, og dårlig i magen husker ikke hvordan det var sist... for da ble jeg bare sendt på sjukehuset, fordi de trodde jeg lekka fostervann....
Turtelduen Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Med min føste gikk jeg med svake rier et helt døgn før fødselen var i gang. Men jeg kaller ikke det maserier etter å ha opplevd fødsel nr tre... Da var det snakk om at jeg trodde fødselen var i startfasen opptil 3 uker før jeg virkelig fødte... Men det var slike vondter som du beskriver...
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 det høres i alle fall ut som om du modnes, og det er joikke så dumt... min erfaring ( jeg har bare født to ganger altså) er at du merker fort når det virkelig er i gang, en alle disse småmurrevondtene kan du ta imot med glede og takknmelighet :-) Modning er ikke å forakte :-)
Turtelduen Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg merket med de to første at fødselen var i gang ganske tidlig, derfor ble jeg skuffet hver gang disse maseriene gav seg med nr tre... Trodde jo at ting var på gang... Men HI, du modnes nok ja...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Maserier er rier som ikke funker, som ikke fører til fødsel. Man har rier men de åpner ikke. Jeg hadde det lenge med førstemann, og eitrande forbanna etter å ha gått med regelmessige maserier på sykehuset i mange timer. Og så hadde det ikke åpnet litt engang: Det er maserier,
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 takk for svar.... håper virkelg setter igang snart.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå