Gå til innhold

hva mener dere med maserier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå hatt murringer i ryggen siden igår kveld....første gangen jeg har liggi litt våken pga småvondt.... masse kynnere, noen regelmessige med 10 min mellom hver.... øm nederst i magen, og dårlig i magen husker ikke hvordan det var sist... for da ble jeg bare sendt på sjukehuset, fordi de trodde jeg lekka fostervann....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med min føste gikk jeg med svake rier et helt døgn før fødselen var i gang. Men jeg kaller ikke det maserier etter å ha opplevd fødsel nr tre... Da var det snakk om at jeg trodde fødselen var i startfasen opptil 3 uker før jeg virkelig fødte... Men det var slike vondter som du beskriver...

Skrevet

det høres i alle fall ut som om du modnes, og det er joikke så dumt... min erfaring ( jeg har bare født to ganger altså) er at du merker fort når det virkelig er i gang, en alle disse småmurrevondtene kan du ta imot med glede og takknmelighet :-) Modning er ikke å forakte :-)

Skrevet

Jeg merket med de to første at fødselen var i gang ganske tidlig, derfor ble jeg skuffet hver gang disse maseriene gav seg med nr tre... Trodde jo at ting var på gang...

Men HI, du modnes nok ja... :)

Skrevet

Maserier er rier som ikke funker, som ikke fører til fødsel.

Man har rier men de åpner ikke.

Jeg hadde det lenge med førstemann, og eitrande forbanna etter å ha gått med regelmessige maserier på sykehuset i mange timer.

Og så hadde det ikke åpnet litt engang:

Det er maserier,

Skrevet

takk for svar.... håper virkelg setter igang snart.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...