Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Sitter og hutrer på jobben! Og i min ville symptomjakt så begynner jeg å tenke da vet dere...hehe... Da jeg var gravid nå sist, var jeg veldig frossen av meg. Satt med jakke og vifteovnen på fult her inne med døra lukket, og frøys fortsatt! Meeen nå er det bare et par dager etter EL så det er vel noe tidlig å starte symptomjakten tror jeg.. Men utrolig hvordan tankene begynner å gå med en gang altså!! Blir vel helt smårar når IKM nærmer seg tenker jeg...hehe...
Dotten Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg også... he, he. Og svimmel og rar i magen i dagesvis nå. Men jammen kom ikke tantekreket før i dag. Grrrrr. Lykke til. Håper du fryser alt nå, fordi du er gravid.....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde frysing som tidlig tegn:-) Frøs lenge før ikm... Lykke til!!!!!!!!
bomsa Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 jeg frøs og masse, men så ikke sammenhengen før etterpå...:-) så dette lover godt....
Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Ja, får håpe det er et godt tegn da! Sitter i alle fall her med vifteovnen på fult igjen...hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå