Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 sto det at dere fikk det i brevet angående utvidet barnetrygd fra nav? fått brev fra nav om at jeg kommer til å få utvidet barnetrygd og summen det blir..men står ikke at jeg får småbarnstillegg! har full OS.
kanutteogkruttet Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg fikk det i samme brev som bekreftelsen på utvidet barnetrygd ihvertfall. Vet ikke om det er ulike praksiser på de forskjellige nav-kontorene.....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Har dere søkt spesifikt på småbarnstillegg? Jeg fikk hjelp på NAV men da søkte vi bare om utvidet barnetrygd...hun sa ikke noe om småbarnstillegg, snuppa er 10 mnd så regner med at jeg har krav på det da?
kanutteogkruttet Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadd ikke hørt om småbarnstillegget engang, men spurte på nav og da fortalte de meg om dette... Det var ikke noe ekstra søknad for det, fikk det sammen med den utvidede barnetrygda... Du har krav på småbarnstillegg frem til barnet fyller 3 år. Hvis du har fått bekreftelse på utvidet barnetrygd, så er småbarnstillegget innbakt i summen på hva jeg får i barnetrygd pr.mnd. Har du sjekket det?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 ja summen er på 1940 står det i brevet..så da er jo ikke småbarnstillegget med! hmm..
kanutteogkruttet Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Da er det nok ikke med nei... Men da foreslår jeg at du ringer på nav angående småbarnstillegget, så får du det ordnet... Da får du det etterbetalt hvis det er litt behandlingstid...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Kanskje du har for høy inntekt til å få det eller noe? Jeg har heller ikke småbarnstillegg men jeg har ganske høy inntekt.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 har ringt,men fikk ikke tak i noen..de skulle ringe meg opp da! har ikke for høy inntekt,for har bare OS som inntekt..
marianne3108 Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Jeg har akkurat ringt nav ang det. Fikk vedtakene i går, men det sto ingenting om småbarnstillegget! Hun jeg snakka med sa at det var en feil og at hun skulle få de til å rette opp i det... Hun skulle visst ringe meg tilbake og, men det har hun ikke gjort! Er ikke så nøye det, så lenge jeg får det jeg skal...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 de ringte såklart ikke opp igjen..får prøve igjen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå