Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Flere som er på overtid? Tenker ikke å teste igjen før torsdag kveld (tenker å vente til kvelden da sambo er hjemme) Men skal drikke lite da, slik at urinen får samme konsentrasjon som om morningen.. Flere som skal teste torsdag?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg skal nok mest sannsynlig teste til torsdag. Har ikm ca da, men er litt usikker på om jeg vil vente litt til hvis ikke mensen kommer. Har du tatt en test fra før?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Testa sist torsdag med en CB vanlig. Kom en liten prikk der pluss streken skal komme, men ellers ingen ting.. Helt neg. Men har egentlig ingen forhåpninger at den blir positiv, sa vi kun har avbrutte samleier da mannen ikke er klar enda.. Og denne syklus kun en gang rundt der el har vært...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå