prins06+2til Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 jeg har venter tr til søndagen, i går kom det litt spotting, det har også kommet litt i dag, men det har jeg bare hatt en gang tidligere og det var nr jeg ble gravid med lille prinsen min for akkurat 2 år siden. Men kan det virkelig være festeblødninger eller er det kroppen som tuller med meg. vi hadde jo sex rundt egløsning men ettersom vi ville vente så det ble en 2009 baby så brukte vi kondom. skulle begynne prøvingen nå fra søndag. tok ut hormonspiralen i februar for å få litt kontroll over syklusen min og det fikk jeg. forige mnd hadde jeg syklus på 28 dager.
JulieF*Victoria* Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Det kan vel godt tenkes at du er gravid og at det er en festeblødning? =) Men på en annen side, hvis dere brukte kondom....hmmm, ikke godt å si faktisk. Da må den ha sprukket, og det kan jo faktisk fort skje. Du får noen spennende dager fremover;) Lykke til!
milly vanilla Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Hei! d kan jo høres ut som en festeblødning:-) får håpe d beste,ønsker deg masse lykke til!!!:-)
prins06+2til Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 dette blir litt for spennende for min del assa. trodde man skulle ha merket om kondomen hadde sprekt. er så sprø følelse, føler meg gravid, med ømme pupper, mensmurringer og kvalme, men vet jo egentlig at det ikke er mulig. takk for svar ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå