dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 jeg sier opp, eller du har sparken alt ettersom hvilken vei den skal leveres... :-) unskyld, jeg måtte tulle.... sorry!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Hehe , det var det første jeg tenkte selv da jeg leste overskriften min:=) Det jeg egentlig lurte på er om man må komme med noe forklaring eller om det bare holder å skrive at jeg sier opp min stilling som bla bla... det blir jo ikke noe særlig tekst .
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Nei, man trenger ikke oppgi noen grunn.
minami Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Det holder å skrive " jeg sier herved opp min stilling som...... med virkning fra og med..... Du trenger ikke forklare noe som helst i brevet, men det blir vel til at du gjør det muntlig ( forklarer mener jeg ). Nei det blir ikke så mye tekst nei:)
♥Snulder Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Du skriver enkelt og greit at du sier opp din stilling som/ved osv. f.om. dato. Trenger ingen forklaring på hvorfor, men man kan jo gjerne slenge på en hyggelig kommentar ala: "Takk for samarbeidet i tiden jeg har vært hos dere..." eller lignende hvis du har trivdes på jobb:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå