Gå til innhold

M79 med gulldesmberbaby-08(håper nicket ikke ble feil:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker meg inn bare for å høre åssen det går med deg?Endelig sitter den etterlengtede spiren hos deg!!

Må si jeg savner deg på bli gravid.Du var alltid den som svarte på vanskelige spørsmål og lyste opp forumet!

Ha en fin dag og masse lykke til!

tankerogklem kei27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå kei 27:-) Så utrolig god du er:-)!!!!!!!!!!!!!!!

Jo her går det veldig fint! Men savner dere jentene inne på bli gravid! Håper dere kommer super fort etter!!!!!!!!!!! Hvordan ligger du an nå da? Håper du kommer etter denne pp!

Det er helt greit her inne på 1.trim(er veldig glad for å være her

altså;-) ), men det er mye mer tamt her enn på bli gravid, så derfor er jeg fortsatt innom der og leser litt;-) Og fordi jeg håper veldig dere ligger godt an og kommer raskt inn her til meg:-)!!!!!!!!!

Masse babystøv til deg: **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

og stooooooor lykke-til-klem:-)

Skrevet

Bra du er med oss :) Jobber hardt med saken å komme etter deg her :)

på dag 45 og håpet på mens idag(siden jeg hadde 45 dagers syklus sist)men ingen mens her!men kommer vel snart :)

Har legetime imorgen for henvisnig til indre ul!Håper jeg kan få noe for å stabilisere syklusen også!

Takk for masse babystøv,trenger det :) Godt formen din er fin!!

må holde oss oppdatert!!Ta det pent å kose deg med graviditeten!

Klem!

Skrevet

Tusen tusen takk kei27:-)

Lykke lykke til med legetimen i morgen, og håper de kan hjelpe deg på både den ene og andre måten!!!

Skal absolutt holde dere oppdatert:-)

Stor klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...