Gå til innhold

Stelleveske - tips/erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode tips til stelleveske?

Merke/størrelse/funksjoner/finesser, etc...

Noen som har vært borti Emmaljungas 2 stellevesker; eksklusiv eller vanlig type? Positive/negative erfaringer? Er den store for stor, og den lille for liten?

Eller en stelleveske som heter Satchel til ca 900 kr. Noen erfaringer?

Hva pris kjøper dere stelleveske til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi betalte 800 svenske (happy land på Svinesund) for vår baby bjørn stelleveske. den er ikke alt for stor men allikevel romslig og med mange lure lommer. den er vi veldig fornøyd med, har også flere venner som har vært fornøyd med den stellebagen

Skrevet

Har simo stellevesken til 599kr eller 499kr husker ikke.Veldig fornøyd med den.Bra med plass og lommer.

Skrevet

Vi har en One Three Hill stelleveske, tror den kosta rundt 700,- eller noe? Men det er jo et par år siden vi kjøpte den da. Synes den er veldig grei for den er "hard" i formen, har ordentlige klips for å feste den til vogna og har isolerte rom på hver side som kan holde noe varmt eller kaldt. Vi er fornøyd med den ihvertfall: )

Skrevet

Jeg synes Gaia & Co har skikkelig fine stellevesker. Ser ut som vanlige vesker. Koster fra 700-900 kr. Tror de må kjøpes på nettet. Jeg har sett dem på www.engulknapp.no

Skrevet

Jeg bestilte en babymel fra UK, og den ser veldig bra ut! Vet jo ikke om jeg vil bli fornøyd ennå da jeg ikke har begynt å bruke den; -)

Den jeg kjøpte ser ut som en "vanlig" veske, og med kursen NOK-pund om dagen kostet den under 500 kr. Superfornøyd så langt i alle fall!

For bilder:

http://www.babymel.co.uk/index.php?pageid=1

Skrevet

Det viktigste er at stelleveska har mange små rom. Ellers havner alt i en smørje og du finner ingenting når du virkelig skal ha det. Så er det greit at den har et lokk som dekker åpningen slik at innholdet er beskyttet mot regn og snø. Veldig greit at det følger stellematte med så slipper man å ha med det i tillegg. Det er også kjekt om du kan håndtere den med ei hand, dvs ikke glidelås eller trykknapper. Jeg husker hvor irritert jeg var på den første stelleveska mi. En simo stelleveske med to store rom og glidelås. Kul umulig å få opp med ei hand, for i den andre handa har du babyen ikke sant?! Og alt lå hulter til bulter nedi der.....

Jeg har ei SkipHop Dash som jeg er veldig fornøyd med. De har den på www.alexi.no hvis du vil ta en titt.

Skrevet

Reisebagen Proff - den er helt super!

Der kan du selv innrede bagen med de løse "veggene", den er stor og god, men likevel ikke større enn at den passer perfekt på vognen. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd og det samme er svigerinnen min som jeg anbefalte den til....

Skrevet

Vi kjøpte baby björn sin stelleveske.. men ikke særlig fornøyd med den.. Veldig klompete og uegnet.. Ikke så mye plass heller... men det er min mening da!

Skrevet

Kjøpte Reflex sin stelleveske på salg for 149 kr sist! Den er helt svart og vi er utrolig fornøyde med den. Inneholdt mange kjekke lommer pluss en liten stellematte som er lett å rengjøre og som ikke tar mye plass. Så blir kjekt å ta den fram igjen!

Skrevet

Eg bestillte Tommy Hillfiger stelleveske på ebay.

Betalte kun 413kr inkludert frakt å alt... Har ikke født ennå så eg kan ikje si om dn e no praktisk. Mn eg syns an ser praktisk å grei ud... Xtra flaskeholder med. Flere små rom å egen stellematte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...