Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Grattis med store gutten din i dag:-) Er det ikke underlig hvor fort tiden raser avgårde? Man husker både tiden fra man gikk gravid og fødsel, til alle de store hendelsene til disse små, som plutselig en dag er voksne mennesker:-) Ha en fin dag!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Gratulerer med stor gutt, Må jo være litt rart å se at lille gutten begynner å bli voksen mann. For man regnes jo som det i den alderen, selvom mine gutter nok ikke blir regnet som det før de har passert 35.......
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Tuuusen takk for det, ja det er faktisk veldig filosofisk i dag, jeg ringte til ham og sang i telefonen, han ble flau og truet med å legge på, men så hørte jeg han ble litt glad også........ og samtidig går jeg og bærer på broren hans, som ikke syns noe mamma gjør er flaut, bare morsomt. Til tider litt sånn twilightsone - opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå