Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte for å få svar på sædprøvene sambo leverte for en uke siden nå i dag. Fikk beskjed om at ikke alt var helt topp, men at han ikke visste helt om vi behøvde hjelp...

Vi skal inn til time hos legen, for han behøvde hjelp for å tolke svarene selv og. Hmmm Hva skjer nå da...? Er vel litt opplagt at vi behøver hjelp -har jo prøvd i over to år nå uten resultat.

Ble litt rotete dette, men er det noen som vet videre forløp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss ble det sent henvisning til fertilitetsklinikken, og prøverørbehandling.... Det er skummelt, men godt å få hjelp!!

Skrevet

Ja, det kjennes skummelt... ikke minst fodi det er sambo som det er "feil" på og ikke meg. Han er nemlig veldig beskjeden og det tok flere mnd før jeg fikk lurt han med til å ta sædprøve. Føler det hadde vært lettere om det var meg som skulle testes i alle retninger. Lettere å motivere bare meg selv i stedet for å motivere meg selv til å motivere ham...

Skrevet

Et godt poeng. Mannen min hadde også et relativt dårlig svømmelag. Holdt ikke akkurat landslagsklasse... Men fordelen er jo at det kan være lettere å bli gravid da. Vi fikk klaff på første forsøk på IVF forrige gang. Vi hadde ICSI som betyr at hvert egg ble befruktet direkte. Gikk veldig bra. Lykke til!!! Er forresten ikke sikkert at han må testes så mye mer... Mannen avleverte en testprøve, og så var det donasjonen til befruktningen:)

Skrevet

Ingen behov for flere prøver?

Jeg fikk intrykk av at han måtte være med på en time nå?

Skrevet

Kan være at det er forskjellig fra sted til sted. Vi holder til på fertilitetsklinikken i Porsgrunn, og han ble sendt dit for å ta sædprøven. Da hadde de jo den når vi kom og skulle utredes videre for infertilitet. Men vet ikke noe om andre steder... Han var med til samtale.... Herregud så fort man glemmer dette da:) Kan ikke huske at det ble tatt flere prøver av ham nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...