Gå til innhold

Ny her inne - igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er jeg her igjen:) Føles ikke så lenge siden, men det er visst blitt to år siden vi var prøvere sist.

Har en jente på fire og en gutt på 14 mnd som satt på hhv 1 og 2 pp. Hadde en exu mellom de to og har da et ekstra spenningsmoment med kun én eggleder... Men det gikk fint med nr 2 så da satser vi på at det skal gå bra enda en gang :) Er veldig optimist!

Har nettopp sluttet på pillen og tar egentlig denne mnd frem til normal syklus som det kommer. Vet ikke ennå når TR eller EL er så stresser ikke så mye med den ennå. Men artig og veldig spennende å kalle seg "prøver" igjen :)

Er gift, 31 år og holder til på Vestlandet.

Gleder meg til å slå følge med dere andre her inne - lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg veldkommen, jeg... Er ganske ny her selv...Er også gift, 31 år, men holder til på østlandet. Er vestlending da::} Gikk fort sist, ser jeg... så det er ikke sikkert at du blir værende så lenge:)

Skrevet

Hei!

Takk for velkomsten - alltid hyggelig det!

Håper selvsagt det blir et kortvarig opphold her, men man vet jo aldri. Prøver å ta det som det kommer, men det er lettere sagt enn gjort å ikke bli for engasjert... :)

Enn du, har du vært prøver lenge? Barn fra før?

Skrevet

Velkommen inn hit. Håper den lille spiren din sitter på første forsøk :)

Lykke til!

Skrevet

Har en liten jente på 6,5 mnd og har nettopp fått TR tilbake. Så er egentlig offisiell prøver fra i går:) Forrige gang tok det lang tid, og vi endte opp med prøverør. Når syklusen er stabil, ringer vi sykehuset for ny IVF-behandling, dersom det ikke har ordnet seg på naturlig vis...

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at naturen tar tak og ordner opp :)

Lykke til!

Skrevet

Takk skal du ha og lykkeønskninger til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...