Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt en del med hodepine i det siste! Flere?

Er dere sykemeldt for det? Synes det begynner å bli slitsomt med så mye hodepine, og lange dager på jobb!!! Det er forresten ikke svangerskapsforgiftning. Ble sjekket for det i forrige uke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAA!!!

Jeg holder på å bli sprø!!

Jeg har forsøkt alt. Databriller/Drikker masse vann/Frisk luft.

Hjelper ikke.. :(

Men er ikke sykemeldt foreløpig.

Jeg har startet å drikke kaffe igjen på morningen og det hjalp de første dagene, men nå er det like ille igjen.

Ellers er alt som det skal med meg. Har lavt fint blodtrykk, gode jernlager og blodprosent.

Skrevet

Åh, det er så forferdelig slitsomt!!!

Jeg har også prøvd alt, og ingenting hjelper!! Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for at det skal bli bedre altså!! Jeg er heller ikke sykemeldt, men denne hodepinen begynner å tære på humøret mitt!!:(

Skrevet

Ja! Jeg sliter masse med hodepine og migrene. Er sykmeldt 40% pga dette for å se om det hjelper. Men virker ikke sånn. Slitsomt.. :(

Skrevet

Hodet dundrer,samtiig som om det kjennes ut til at jeg har vært igjennom fem marathoner den siste uken... sikkelig mørbanka og det verker... Og ikke kan jeg si at jeg har overannstrengt meg heller, for har vært sykemeldt 100% pga kvalme siden uke 6. Føler meg helt håpløs om dagen... men men skal prøve å slutte å syte, men må si at det er godt å få tømmt seg litt her inne en gang i bland ;)

Noen av dere som har noen gode råd på hva som kan hjelpe? Får ekstra B vitaminer... ellers er vist alle prøver normalt.

Skrevet

Jeg sliter og masse med hodepine..

Skrevet

har sliti med hodepine jeg også, spesielt i helgene. men etter at jeg begynte å drikke MYE mer vann når jeg er hjemme (på jobb drikker jeg vann hele tiden, men glemmer det i helgene når jeg er hjemme) - så har jeg ikke hatt vondt siden..kan være tilfeldig... men det hjalp for meg i allefall.

Skrevet

hodepine er kjempe flott! uansett hva jeg gjør har jeg like forbanna hodepine! kjenner ut som det står noen å presser i tinninga mi hele tia.. au!

Skrevet

Jeg har endel hodepine, særlig på kveldstid. Det er ikke så vondt at det direkte er et kjempeproblem, men det er irriterende. Det eneste som hjelper, er å gå og legge seg...

Skrevet

hadd hodepine siden uke 5 , er i uke 20 nå . ja jeg sliter enda med det.. ja er sykemeld.. føles som om hodepina mi har flere grader om du skjønner noen ganger er det hodepine som man kan gå rundt med , andre ganger ligger jeg å griner i senga .. ingenting hjelper, bare ikke stress å ta det med ro .. jeg skal til fysioterapaut for det har spredd seg til nakke å skulder ..

Skrevet

Ja! Så godt å høre at jeg ikke er alene! Jeg er ikke i andre trimester før neste uke, men har hatt hodepine mer eller mindre hver dag de siste to ukene. Har migrene. Har vært 100% sykemeldt siden uke 6 p.g.a kvalme, og når den endelig ga seg litt, fikk jeg mye hodepine i stedet... Og det blir jeg jo også kvalm av... Det er en liten trøst å høre at jeg ikke er alene, selv om det er få råd mot det. Hvorfor får noen mye hodepine i svangerskapet? Jeg har tenkt at det kommer av hormonforandringene og de ujevne søvn- og matvanene p.g.a. kvalmen. Og så er jeg ganske bekymret fordi jeg har tre graviditeter som har gått galt før, dette er mitt fjerde svangerskap, jeg er 38 år og har ingen barn. Og det kan man jo få vondt i hodet av... Får man ikke også litt høyere blodtrykk når man er gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...