minami Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hvilke symptomer har du da på ME? Og har du hatt de samme symptomene i 12 - 15 år? Får du medisiner for dette?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Hovedsymptomet er jo ekstrem utmattelse av små fysiske anstrengelser. Klarer ikke gre håret mitt selv for eksempel (har langt hår). Sliten hele tiden, ikke oppfriskende søvn, søvnprøblemer, mageproblemer, kroniske muskelsmerter, hodepine bl.a. Tilsatnden har stort sett vært den samme i 15 år. Det finnes ingen medisiner for ME, en må lære seg å leve med det. For min del kan det jo nesten virke som det blir livsvarig, Har vært slik siden jeg var 12 år og håpet blir jo mindre og mindre ettersom årene går..
minami Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Hvordan fungere det å være mor da ( hvis du har barn? )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Det går greit, jeg bruker de kreftene jeg har på barna. Eldste går på skolen, mellomste i barnehage 3 dager i uken og minsten er litt hos mormor. Og så har jeg en frisk mann da. Men det holder med 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå