Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Torsdag 10/4 kom lillegutt til verden. 3730 gr og 52 cm. Ble styrtfødsel denne gangen også, hadde 5 cm åpning kl 0500 og han ble født 11 min senere.... Gikk litt fort i svingene ja, så halebenet bristet, men det vil ordne seg sa de. Iallefall så deilig å være ferdig. Han spiser og sover for det meste, og er utrolig fornøyd. Og såklart verdens fineste baby!
mai mammaen til to Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 grattis.. hørtes ut som at det gikk fort gitt.. du får kose deg masse med babyen din. jeg gleder meg masse til min lille prins skal komme..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Gratulerer så masse!!! Alltid kjekt når det er overstått og alt har gått bra. Håper halebenet ditt vil bli bra igjen fort.. Var du langt på overtid siden du "heter" babi i mars..??
nussie Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Gratulerer så masse!!!Så koselig:) Hva skal han hete?Ja det var en kjapp fødsel da.. Halebeinet bristet jeg også under min første fødsel(håper det holder nå neste gang.Det tar 2 mnd før det blir bra igjen! God bedring og kos deg med den lille:))
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 17. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2008 Blir ikke til at jeg rekker å sette meg ned på dataen lenger :-) Har ikke funnet noe navn enda. Noen tips? Jeg hadde termin 31.mars, så jeg gikk 10 dager over termin. Lenge nok, ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå