Gå til innhold

Endelig har lillegutt kommet :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag 10/4 kom lillegutt til verden. 3730 gr og 52 cm. Ble styrtfødsel denne gangen også, hadde 5 cm åpning kl 0500 og han ble født 11 min senere.... Gikk litt fort i svingene ja, så halebenet bristet, men det vil ordne seg sa de. Iallefall så deilig å være ferdig. Han spiser og sover for det meste, og er utrolig fornøyd. Og såklart verdens fineste baby!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis..;)

 

hørtes ut som at det gikk fort gitt..;)

 

du får kose deg masse med babyen din. jeg gleder meg masse til min lille prins skal komme..;)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Alltid kjekt når det er overstått og alt har gått bra. Håper halebenet ditt vil bli bra igjen fort.. Var du langt på overtid siden du "heter" babi i mars..??

Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!Så koselig:)

Hva skal han hete?Ja det var en kjapp fødsel da..

Halebeinet bristet jeg også under min første fødsel(håper det holder nå neste gang.Det tar 2 mnd før det blir bra igjen!

God bedring og kos deg med den lille:))

Skrevet

Blir ikke til at jeg rekker å sette meg ned på dataen lenger :-) Har ikke funnet noe navn enda. Noen tips?

Jeg hadde termin 31.mars, så jeg gikk 10 dager over termin. Lenge nok, ja :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...