♥Snulder Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hadde ikke vi en sånn derre halveis date denne uka eller??? Fikk aldri noen tilbakemelding....(knurr,knurr)... så da regner jeg med at avtaleboka var full!! Fordelen er at jeg får brukt malerkosten litt aktivt istedet;=) Men finn en dag med ledige stunder, så vi får høljet innpå med litt kaffe snart da!!! Klem!
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jo dere hadde det altså.... for jeg skulle jo være med litt, og det var i dag!!! ut å drikke kaffe... for dere har fri :-))))
♥Snulder Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Ja ja Dritgrei..... Da får vi to sitte i hvert vårt hus og drikke kaffe/te sammen;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 koselig det også :-)))) Så du ferdig ungkaren i går eller? hehe
♥Snulder Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Haha! Ja jeg gjorde faktisk det! Synes det er en artig vri denne gangen! Jeg tror catfightene kommer til å innta nye dimensjoner;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg tror nemlig også det... at konseptet ikke er å finne dame til en litt blek 30-åring, men å legge opp til kampscener av en annen verden :-)))
♥Snulder Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 Ja selvfølgelig! Det siste tv-kanalen vil er vel å finne dame til stakkars Stig...hehehe... De synes sikkert det er greit at han er ungkar resten av livet.... bare de får god underholdning noen små uker!
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 sleipe tvn, driter loddrett i om han blir gift eller ikke :-))) det er oss de vil underholde, og vi har jo fått våre menn :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 heldig er jeg, men jeg klarer ikke å gå å kjenne på det hele tiden, når jeg er tung og sliten og trist og full av halsbrann og babyvondter... men at jeg er heldig som har funnet en mann som tåler litt sutring, det er det ingen tvil om :-)
Reveenka Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Neineienieneiiiii! Var sikker på at det var til uka!!!!! ÅÅÅÅ! SORRY! Men jeg kan i morgen, torsdag og fredag og dessuten neste uke både tirsdag og onsdag og fredag! Komigjenogfinnenedagsompassersåjegslipperåhamerdårligsamvittighet! Har nettopp stått opp etternattevakt, så jeg føler meg skikkelig elendig nå som jeg er avtalebryter på toppen.....
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Kjære reveenka....snulder maler, og det kommer til å gå så fint så fint! he he....
♥Snulder Skrevet 15. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. april 2008 Ingen grunn til dårlig samvittighet:=) Jeg har fått gjort ganske mye fornuftig i dag!!! Jeg jobber resten av uka... har tatt på meg ekstravakter selv om jeg sa jeg ikke skulle. Men til uka har jeg fri på tirsdag!?
Reveenka Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Hva med tirsdag kl 11 på den kafeen oppe på den nye delen i 2 etasje? Den som vender ut mot Rådhuset c",) Eller et annet tidspunkt hvis det passer bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå