nickoline og supermann Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Nå har jeg vært på strømmen og lillestrøm, men finner ikke de skoa jeg vil ha.... er på jakt etter årets modell av blå ecco joggesko og blå ecco støvel (gå sko - sånne litt høye i skinn) - de er mørkeblå med lyseblått. finner bare de lys beige. de synes jeg blir for lyse. joggesko hadde ingen av de 4 butikkene jeg har vært i. noen som har forslag om hvor jeg kan få tak i disse. oslo sentrum kanskje?
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 det kan vel itil og med hende at du kan få dem i posten, om du vet hvilke str du skal ha... jeg tror nemlig ecco har nettbutikk. Hvis ikke er det mange sportsbutikker som fører Ecco, og mane Euroskobutikker som fører Ecco. antagelig må du bare rundt å lete. God tur på sko-shopping.
nickoline og supermann Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 har ringt til bjørkelangen nå. de skulle se om de kunne bestille for meg. hun gir alltids litt rabatt også så de hadde de mørkebrune som han hadde i høst på strømmen. men kun str 23. tror kanskje vi må opp i 24. de han har er 22. de har kun 1/2 cm fram. har noen sett et sted de har godt utvalg, så si fra. vært på eurosko på strømmen og lillestrøm, samt skoringen på strømmen og lillestrøm. kan kjøre en tur til lørenskog også. de pleier å ha godt utvalg.... sånn er det når man er kresen:=
Nusseline♀♀♂ Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg ville og ha ecco til min gutt som nettopp har fylt 2 år. Men de hadde kun til str 23 her i byen så jeg gikk for timberland joggesko til han, men det gnager litt at vi ikke fikk tak i ecco. Han må ha 24/25. I følge nettsiden til ecco finns jo de skinnskoene til str 26.
nickoline og supermann Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 ja de skal jo det. har sendt en mail til ecco nå. håper på svar. det er de beste skoen synes jeg. gutten min går på innoverskjær, så det er fint at de er såpass høye. joggesko har de ikke noe sted. - tror geox har tatt over litt av markedet. desverre for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå