Gå til innhold

termin 23 april og venter og venter og venter....


rampe26

Anbefalte innlegg

hei alle som venter....fy søren så sakte tiden går....!jeg er gravid med nr 2,og hadde et håp om å føde to uker før,jeg,- men der gikk jeg fem på.

prøver så godt jeg kan å innstille meg på at det kan gå2-3 uker til,men det er ikke lett.vil jo helst at det skal skje nå.

er i uke 39 og har 8 dager til termin.

og det er så rart,det er jo ikke snakk om lang tid i det hele tatt, -til det faktisk skjer,- men det virker uendelig.

-for det er så utrolig,så uvirkelig.det er liksom umulig å forstå før hun faktisk er her.

å,som jeg gleder meg.jeg lurer på hvem hun er....!

 

...og det er vel derfor den gravide kvinnen venter,- for miraklet hun venter på er så ufattelig, -og det blir først virkelig når hun kan se og holde og lukte sin dyrbare skatt.

inntil da er det bare en mage.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. ja tiden går sakte venter jeg å har termin 27 virker som en evighet.. 12 dager pleier jo å gå fort, men nå føler jeg at det er lenge å vente.. håper ting snart skjer hadde vært veldig deilig om det skjedde no før.. ble spådd i helgen og hun sa at jeg skulle føde mellom 19 og 22 så da håper jeg det stemmer, men aner ikke om hun vet hva hun snaker om..

får håpe vi slipper å gå over tiden.

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jammen si tida går sakte. Har termin den 29, men akkurat nå venter jeg telefon fra sykehuset om de skal hjelpe meg igang til menstermin den 20 siden gutten i magen er stor.. Men tida går så sakte. Nesten så sekunder går for sakte her.

Husker jeg lengtet etter å få magen, etter de første sparkene og de første tegnene på at det var noen der inne.. den første ultralyden.. Nå har magen vært der ganske lenge. Nå lengter jeg etter å få hilse på denne leieboeren som har lånt kroppen min i så mange mnd.

 

Vi får smøre oss med litt tålmodighet og tenke at den lille kommer ut å hilser på når den er klar... selvom jeg skulle jammen ønske det skjedde akkurat nå..

 

Ønsker alle andre "ventende" lykke til i siste innspurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i morgen Å JEG TROR JEG KREPERER SNART.... Er så ufattelig ubeskrivelig lei av at minuttene går baklengs!!!!!!!!!!!!!!! Huff... Orker virkelig ikke 2 uker overtid! Legene har innstillt meg på å få før pga størrelsen på tulla men kom hun før?! Næhda... Æsj altså... Så er det alle som ringer 3-4 ganger for dagen da : "skjedd noe" , "merker du noe.." Sist fikk jeg dagen etter termin, så kanskje... Tør ikke håpe på noenting egentlig! Sikkert mai før jeg blir ferdig med dette her.

 

Vell, får sitte her å drukne meg selv i selvmedlidenhet...... ;)

Så må alle ventende ha masse lykke til med fødselen og tiden som kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med dere alle sammen. Har termin om 8 dager.

Begynner og bli forferdelig utolmodig av og å gå og vente. Nettene består av halsbrann og ingen vei er god å ligge på.

Det føles virkelig ut som minuttene går baklengs. Så er de dagene en har vondt og tenker nå skjer det noe så går det over et par timer.

Orker ikke å starte med nye hobbyer så dagene går nesten enda saktere. Tenker så på den lille og hvor godt det skal bli og få magen tilbake igjen. Gleder meg til å ha noe å gjøre er skikkelig klar for å ta vare på min lille jente.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...