Gå til innhold

Har blitt melkeku eller no' :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27 (26+ 4) og leste om amming i "mamma for første gang" i går. Der var det en beskrivelse av håndmelking. Av en eller annen grunn prøvde jeg å klemme på puppen med den teknikken som sto beskrevet - og så kom det ut væske. Av begge puppene!

Flere som har fått "melk" alt nå? Var mer klar væske med litt hvitt i, så ikke helt melk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 25, og har hatt dette en stund.

I helga var vi på tur med bandet til mannen min, og når jeg går ut av bilen spør han om jeg har sølt på meg. Jeg hadde ikke spist eller drukket noe i bilen, så syntes det var litt rart. Men joda, midt på puppen var det ganske tydelig noe - altså lekkasje! Så nå blir det nok en tur på apoteket etter ammeinnlegg. Trodde ikke jeg skulle begynne med det allerede!

Skrevet

Hehe, ja det blir nok en tur på apoteket på meg også :)

Mulig jeg også har hatt det en stund uten å merke noe, for det renner jo ikke akkurat... Men jammen skvatt jeg i natt da jeg fant det ut!

Skrevet

Her spruter det ut nå, er i uke 26. Har hatt "melk i puppa" siden rundt uke 13. Har frem til et par uker siden kun kommet når jeg klemte, nå renner det bare jeg kommer nær puppen..

Skrevet

Er i uke 18 og oppdaget tørka melk på brystvorta mi her om dagen...

Ble også overrasket, hadde det ikke så tidlig med førstemann!

Gjest mooby85
Skrevet

Jeg er 26+3 og det kommer bare fra venstre bryst. Det er flekker på lakenet når jeg våkner og det kommer igjenom BH og genser. Har hatt piercing i brystvorta og det kommer ut i de to hullene også. Sykt å se på når jeg klemmer. Må bare klemme innimellom for å se om det virkelig er melk. Er jo litt blank farge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...