Gå til innhold

fått anonymt brev..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst hva hadde dere tenkt da, hvis dere hadde fått et sånt brev i posten..

Utenpå står navne mitt,

gatanavnet,

feil postnr, feil post sted, det er frimerke på.. men postmannen har ikke lagt det i posten..

Inni ligger en lapp med:

Kanskje

det er et

lite håp

inn i

fremtiden

Det har jeg fått, vet ikke hva jeg skal tro dette er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en anonym beundrer ????

Skrevet

jeg er så reddhare at jeg hadde blitt skremt.... :-)

det er sikkert noen som skulle ønske at de fikk kysse på deg en gang i fremtiden :-)

Skrevet

Litt spooky egentlig, tror jeg hadde fått litt fnatt. Men det er nok bare en hemmelig beundrer!

Skrevet

Ettersom det står feil postnr og sted trenger det ikke å skulle være til deg hvis du har et vanlig navn:-)

Jeg hadde trodd noen hadde tullet med meg hvis jeg hadde fått et sånn brev.

Skrevet

ja, kanskje du har en beundrer? :)

så spennende..

har du sjekket om det er mange som har samme navn som deg?

Skrevet

å så bra det ikke bare er meg..

Jeg fikk helt fnatt, ble drit redd.. mannen min hadde så klart akkurat reist ut på militær øvelse den dagen jeg fikk brevet..

Skrevet

WhaaaT! Jeg hadde også blitt vettskremt! hehe! Er ikke noen du har avist da? Som håper på noe i fremtiden;)

Skrevet

Jeg ville også først sjekket om det var andre i nærheten med samme navn. Deretter ville jeg prøvd å glemme hele greia ved å anta at det bare er en harmløs beundrer eller spøk. Hadde det imidlertid kommet flere ville jeg varslet politiet, kanskje du ikke er den enste som har fått brev....

Skrevet

hadde blitt litt redd jeg! for j er så skremt!hehe men er nok bare en hemmelig beundrer men en syk måte da å gå sit på natta å levere ett brev!!!er d håndskrevet?? har noen exer eller noe?

Skrevet

men brevet er ikke postet av posten.. Den som har skrevet brevet har lagt det i post kassen før postmannen kom.

hentet brevet noen min før posten kom..

Skrevet

Har et veldig uvanlig etternavn. Det er set slektsnavn ifra vestlandet, og de få som heter det er på en eller annen måte i familie med hverandre...

Brevet var nok ment til meg, fordi det ikke kom med posten..

Skrevet

tror nok det er en som liker deg men er en underlig måte å vise det på!! kanskje du vet hvem han er?-om du tenker etter?? Nå har du noe å finne ut av,hehe:o)

Skrevet

haha jeg hadde nok blitt smigret og tenkt det var en beundrer,høy på pæra som jeg er =)

Skrevet

-forresten da jeg var 18 så var jeg ute en helg å etterhelgen skulle jeg vaske buksa mi å inni lomma på siden fant jeg en lapp der det stod jeg elsker deg!hehe..var ikke samboer å jeg har ennå ikke funnet ut hvem d er! er litt gøy sånt da!

Skrevet

Hehe, jeg hadde begynt å vente på en stor bukett med blomster :-)

Skrevet

Sjarmerende...og litt skummelt... ;0)

Skrevet

hadde trodd det var mannen min som tulla med meg før han dro i militæret... :)

Skrevet

Har faktisk ingen anelse..

Jeg er bare uta av døren når jeg handler mat eller trener..

Har ikke møtt eller sett mange gutter de siste årene etter at jeg fikk barn...

Men både jeg og mannen min tenker litt på en som var naboen våres før..Han flyttet da det ble slutt mellom han og dama.. Han brukte mange rare unnskyldninger for å komme på besøk med sønnen sin da de bodde vedsiden av..

Skrevet

mannen min ble litt skremt. Han likte ikke at han skulle være borte så lenge..

Skrevet

Jeg hadde blitt drit redd, synes setningen hørtes mer creepy ut enn romantisk. Hadde selvfølgelig blitt ekstremt nysgjerrig også.

Skrevet

Hadde syns det var skummelt, og følt meg litt overvåket...

Har du overhode ingen anelse om hvem det kan være da?

Skrevet

Hadde ikke komt på at jeg skulle bli redd av det.Harmløs morro.Er ikke noen tenåringer i nabolaget da?

Skrevet

Som sagt, så mistenkte vi eks-naboen en liten stund..

Her hvor vi bor bor det enten unge som får barn eller godt voksne som har voksne barn som har flyttet ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...