Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Har funnet en slik kul bak øret på datteren min, er litt redd nå.... Men jeg har hørt at så lenge kulen er bevegelig under huden er det ikke noe farlig..... er det noe i det ?? hun er 1 1/2 mnd......
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 det kan være en fettklump. de går over av seg selv.. vis ikke de blir borte etter ei stund så ta hun med til legen så kan han stikke hull på den før den blir betent-... men eg er ikke sikker på dette. det KAN være-.
lemontree Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hei, synes det kommer og går slike kuler bak ørene og baksiden av hodet både på meg selv og barna, og er kjertler, tenker jeg. Jeg har også hørt at myke, bevegelige kuler ikke er farlige, men er slettes ingen ekspert!
aragon Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Antakeligvis en fettkul eller litt ekstra brusk... Temmelig vanlig å ha det rundt øreregionen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå