Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hadde vært super fint om dere tok dere tid til å lese denne tråden.. Jeg holder på med avsluttende hovedfagsoppgave i vernepleie hvor mitt tema er foreldre som har barn med funksjonshemming og kampen deres mot hjelpeapparatet.. med hjelpeapparatet mener jeg alt fra skole til leger til sosionomer til ansatte i boliger osv... Jeg skulle gjerne ønske at noen av dere hadde vært villig til å sette dere ned å skrive en mail/eller på denne tråden, om hvordan dere opplever å ha bli møtt av systemet? Gjerne gode og dårlige erfaringer... Gi meg beskjed her, så legger jeg ut mail-adressen min... Takk på forhånd!!
Joikaboll@ Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg kan, men har dessverre ikke tid før i kveld.
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Det hadde vært helt supert!! mail adressen min er ; [email protected] hvis du heller foretrekker å sende på mail enn å skriver her..
Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Gå inn på aksjonelise.com og se om det er noe du kan ta tak i der...
dåsa06 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Hei. Har egentlig ikke så mye å dele med deg, men jeg skrev en lignende fordypningsoppgave da jeg gikk siste året på vpl. Men jeg hadde fokus på familien, og hvordan den "opplevde" det å ha et utviklingshemmet barn. Vil ønske deg lykke til, og legger ved en link til en "historie" som har betydd og betyr mye for meg i studier og jobb! http://www.visionaustralia.org/info.aspx?page=861 :-D
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 15. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2008 Tusen tusen takk dere snille mammaer!! Tar imot alle tips jeg kan få!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå