MonER Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hehe... Hei forresten - det er kjempelenge siden jeg var inne på siden her, så jeg regner ikkem ed dere kjenenr igjen nicket mitt.... Jeg tenkte å selge vogna mi, det er ei Simo 2002 mod. men så trenger jeg HJELP til å finne ut om det er en duo eller kombi - noen som har greie på forskjellen??? Ha en fin fin dag:)
Ysta Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Skal vi nå se om jeg klarer å forklare... I kombivognen legger du bærebagen oppi sportsvogndelen. Så sportsvogndelen sitter alltid på vognen. Mens duovognen har to forskjellige innsatser, den ene en stor liggebag og den andre er sportsvogndelen. Ble du noe klokere?
MonER Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Ja - tusen takk - nå har det gått opp ett lys!! Takk takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå