Gå til innhold

Simovogn 2002 mod - kombi eller duo????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...

Hei forresten - det er kjempelenge siden jeg var inne på siden her, så jeg regner ikkem ed dere kjenenr igjen nicket mitt....

 

Jeg tenkte å selge vogna mi, det er ei Simo 2002 mod. men så trenger jeg HJELP til å finne ut om det er en duo eller kombi - noen som har greie på forskjellen???

 

Ha en fin fin dag:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi nå se om jeg klarer å forklare...

 

I kombivognen legger du bærebagen oppi sportsvogndelen. Så sportsvogndelen sitter alltid på vognen.

 

Mens duovognen har to forskjellige innsatser, den ene en stor liggebag og den andre er sportsvogndelen.

 

Ble du noe klokere?

Skrevet

Ja - tusen takk - nå har det gått opp ett lys!! Takk takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...