røre-røre og lille umulius Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Gutten min sikler noe vanvittig og har nå fått utslett under haken. Han har hatt det i 2-3 uker og jeg får det ikke bort. Er det noen kloke damer som kan hjelpe gutten min. Har prøvd forskjellige kremer,men ingen som har hjulpet så mye.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Gutten vår på snart 7 mnd sikler også utroolig mye. Vi smører med a-creme en del ganger om dagen å da holder det seg i sjakk, glemmer jeg å smøre en dag, er det like ille igjen.. Men fikk ett tips fra apoteket om å smøre på en krem som heter "Ceridal lipogel". Det er en kuldekrem, men den er vannavstøtende, noe som gjør at sikkelet bare renner av haka, så det ikke er vått konstant. Hvis du skjønner? Har ikke brukt den så alt for lenge til å kunne uttale meg noe serlig, men foreløpig funker den bra:-)
auro Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Ja, vi har brukt Ceridal. Siklet renner over kremen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå