MonER Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hehe... Hei forresten - det er kjempelenge siden jeg var inne på siden her, så jeg regner ikkem ed dere kjenenr igjen nicket mitt.... Jeg tenkte å selge vogna mi, det er ei Simo 2002 mod. men så trenger jeg HJELP til å finne ut om det er en duo eller kombi - noen som har greie på forskjellen??? Ha en fin fin dag:)
lÅktiHaUDe Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Duo vogn er i to separate overdeler, sportsvogn og bagvogn. Kombi er en sportsvogn med en babybag oppi. Ble du klokere nå?
MonER Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Ja takk - det har gått opp ett lys for meg nå!!! Takk takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå