Gå til innhold

Kan noen tenke for meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...

Hei forresten - det er kjempelenge siden jeg var inne på siden her, så jeg regner ikkem ed dere kjenenr igjen nicket mitt....

 

Jeg tenkte å selge vogna mi, det er ei Simo 2002 mod. men så trenger jeg HJELP til å finne ut om det er en duo eller kombi - noen som har greie på forskjellen???

 

Ha en fin fin dag:)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duo vogn er i to separate overdeler, sportsvogn og bagvogn. Kombi er en sportsvogn med en babybag oppi. Ble du klokere nå? :)

Skrevet

Ja takk - det har gått opp ett lys for meg nå!!! Takk takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...