Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Satt å bladde litt i minneboken til lilleM, og kikket på de fine bildene vi har tatt av hele gjengen både før jul og i fjor sommer når de var så bittesmå og nyfødte! Jammen hadde det ikke vært artig å tatt bilder igjen i løpet av mai/juni for å se dem 1 år etterpå også? Kanskje vi til og med klarer å samle alle slik vi gjorde sist? En søndag i parken? Bare et lite sentimentalt tilbakeblikk...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hei. Hadde vært koselig det. Men finn først en tid så kan jeg høre med Elena. Kanskje i begynnelsen av juni eller slutten av mai før alle tar ferie. Elena kommer også til å lage ett 1-års tilbud som jeg snart legger ut på FB.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Så synd at jeg allerede har bestilt time hos henne til 1 års bilder på lørdag da.. Kanskje dere blir enige om en pris innen da?
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Bare minn henne på det på lørdag for hun hadde hatt det i bakhodet en stund. Du får sikkert en bra pris.
Solstråle72 Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Ja, det hadde vært kjempekoselig om vi hadde fått tatt nye bilder igjen nå når alle er blitt 1år. Vi er borte de to første helgene i juni, så slutten av mai passer best for oss!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå