Gå til innhold

Hvor blir det av menstruasjonen da tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt mensen siden desember. Hørte med legen min tidligere i år og hun sa den kunne være litt uregelmessig etter graviditet. Men det får da være måte på?? Ammer ikke og går ikke på p-pille. 9 mnd siden fødsel.

Når fikk dere igjen regelmessig syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte i november og har fremdeles ikke sett snurten av den.

Skrevet

Har jeg og lurt på, ammer ikke og er 5 mnd siden KS, ingen menstr.enda

Skrevet

Jeg fikk min først mens 4mnd etter fødselen. Hadde håpet at det skulle gå litt lenger før den kom tilbake!!!!

Skrevet

Og den har vært regelmessig siden da?

Ja, er jo litt deilig å slippe mens ogsa da. Men skulle liksom begynne på p-pillen når mensen kom. Og da går man jo rundt og venter på den. Og kjenner etter...jo, har litt vondt i korsryggen i dag har jeg ikke? og litt murringer?? ;) ;) hehe

HI

Skrevet

Husk at du kan bli gravid før du får tilbake mensen også!

Og hvis grunnen til at du venter er at du vil begynne på p-piller da, så er det ikke noe problem å bare begynne på pillene selvom du ikke har mensen, du må bare lese i bruksanvisningen hvor lang tid de anbefaler at man bruker annen prevensjon ved siden av da. Jeg begynte på cerazette 2mnd etter fødsel og har nå 9mnd etter fortsatt ikke fått tilbake mensen (sluttet på cerazette etter 2-3mnd, så det er ikke derfor jeg ikke har fått det tilbake)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...