Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Mail? tlf? Brev? =) Har søkt om plass fra august.... rakk ikke fristen da..=( Men håper fremdeles vi har en sjangse....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Okei:) Noen anelse om når vi kan få svar...? Får vi i god tid før august liksom? Kommer forhåpentligvis inn på skole til høsten, så da trenger jenta bh-plass... og viss vi ikke får må vi jo lete etter dagmamma... Kan jo være greit å ha litt tid på det også....
jippiii Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 hvor bor du? i stavanger fikk vi svar for 1,5 mnd siden.....!vi søkte i begynnelsen av oktober, og er laaaaangt bak i køen for å få noe plass!blir nok dagmamma ja!snakket med kommunen, har en søkt så "sent" som vi gjorde, får vi ikke plass!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 dytter litt jeg:)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Førsteopptaket er over, og vi fikk svar for ca 3 uker siden. Du kan håpe å få plass i suppleringsopptaket utover sommeren. Alltid noen som takker nei...
mamman til to gutter Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Når dere får svar kommer an på hvilken kommune du bor i og om det er full deknng der. I kommunen jeg bor har de gått ut med at alle får plass, men brevene sendes først ut i slutten av denne uka og så må folk få tid til å svare før de evt sender ut til de som har søkt etter fristen, andre kommuner sendte ut svar allerede i mars, så der har nok svarfristene begynt å gå ut. Er heller ikke sikkert dere får brev hvis dere ikke får plass, ettersom dere søkte etter fristen. Ring kommunen du bor i, de kan nok svare best:-)
Ksenia & Anjem Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Vi håper på plass fra november Blir spennende å se
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 Bor på randaberg! Har søkt på barnehager i område rundt her... Vil det si at vi bare kan glemme å få plass da... ? =/ Søkte noen dager etter fristen..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2008 hmm... kansje jeg får ta en tlf til kommunen ja:) Huff.. er så kjipt at jeg ikke rakk den forbanna fristen =(
jippiii Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 vet om folk som søkte i august som enda står i kø på randaberg også....desverre!så litt vanskelig da om du søkte etter fristen i februar!men ring kommunen du! om du blir student, kan du jo kanskje få plass i studentbarnehagen på uis, om det er der du skal!vet ikke om de har noen frister da!bare til å ringe til de:-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. april 2008 studentbarnehage? jeg skal ta siste året på vidergående...
jippiii Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 ja, på universitetet har de studentbarnehage, vertfall en barnehage der åppe som er forbeholdt studentene sine barn! men når det er videregående du skal på vet jeg ikke!kommunen vet kanskje om det er en ordning på det?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. april 2008 Kansje.. kikka innpå siden deres ang. hovedopptaket til barnehageplass osv.. der sto det at hovedopptaket avsluttes i mai... kan det være slik at vi må vente helt til slutten av mai for KANSJE å få svar? Æsj... er såå nysgjerrig og utålmodig..
jippiii Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 då må ringe å mase på de og høre hva de sier! vet vertfall folk som står på ventelister på randaberg...!ring ring:-) har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ringt stavanger kommune å mast....uten nytte damen, hehe:-)skader ikke å prøve!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 I fjor søkte jeg etter fristen, og da fikk jeg ikke svar for jeg fikk heller ikke plass. Men i år søkte jeg innen fristen og fikk svar etter fristen om at jeg ikke hadde fått plass. Men så gikk det noen uker og jeg fikk plass likevell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå