Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg har en liten baby som er født 5 uker fortidlig. Nå er hun snart 3 uker. Hun har SÅ vondt i magen på natten!! Hun promper og promper.. Hva kan jeg gjøre? Hilsen fortvilt mor
line_n & sara Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 har du prøvd fennikelte? gi en tskje eller tre før mat, (kok 1 ts fennikel med 2,5 dl vann, la det koke i noen minutter, avkjøl og sil av når den er drikkeklar) vi pleier å ha en flaske stående når det er mageknip på gang! sukkervann er fint når det er veldig vondt http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/kolikk/sukkervann_hjelper_for_de_fleste ellers kan du se på hva du spiser, om det er noe hun reagerer på. feks, sara tåler ikke at jeg spiser sjokolade eller reker. snakk med hs ang kosthold, og hva du bør tenke på!
pablo Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 uff, var gjennom det der jeg også. Ikke noe kjekt. Tror jeg forsøkte alt! Min hadde mild kollikk . Så det gikk faktisk an å trøste henne. Drakk selv fenikkel te, amme te, ga henne også litt. Kuttet ut alt av krydder sjokolade, og andre gode ting som jeg egentlig hadde veldig lyst på. Kjedelig det der. Kanskje du kan prøve kiropraktor? Det gjorde jeg men til ingen nytte. Men funker jo for mange. Stakkars de små magene....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Takk for tips til deg også! Skal jeg eller babyen drikke fenikkelte
Gjest Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Begge :-) Drikk et par-tre kopper selv, og gi babyen en teskje (eller fra en butt sprøyte - det er litt lettere når de er små) lunken fenikkel-te før h*n spiser.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Drikk kamille te Ta babyen til en soneterapaut;)
lykkeligste Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Samme problem.. Da vår lille var 8 uker tok jeg henne til kiropraktor. Det gjorde underverker- nå har jeg en herlig og fornøyd baby på 13 uker!!
M, Vestfold Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Nå er både fenikkel og Kamille i hus. Sjokoladen er ute av hus! Ler.. Takk for alle tips! Jeg er utrolig glad for at alle dere gir meg tips som dette, og ikke noe legemiddler som uansett gir en hel haug med bivirkninger! Da blir det jo andre smerter for henne. TAKK TAKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå