minami Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 ? Så hvis jeg sier opp nå før 1.mai og har 3 mnd oppsigelse...så er jeg ferdig der 1.august uten å måtte i oppsigelsen, siden jeg er i perm frem til 1.sept.?
___ Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Ja, men du kan ikke gå rett over på dagpenger. Det tror jeg er eneste "problemet".
Dotten Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Ja du kan si opp i permisjonstiden din. Men si opp slik at din siste "oppsigelsesdag" sammenfaller med siste dag av permdagen... ellers må du jo jobbe en måned
Dotten Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Sorry, nå tullet jeg. Om jeg enda hadde lest skikkelig Ser jo at du sier opp 4 måneder før permtidens slutt, og at du har perm igjen en måned, og ikke jobb en måned etter permslutt.. he, he. Sorry. Men JA på spørsmålet ditt da... Lykke til i ev. ny jobbjakt
*smula* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg sa opp i permisjonstiden min. Men bare 1,5 mnd før permisjonen gikk ut, så egentlig skulle jeg jobbet 1,5 mnd i min gamle jobb. Men jeg søkte permisjon uten lønn for den siste tiden, og det var helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå