Gå til innhold

Papirene vi må sende inn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan,

 

Jobben har sendt papirer de må sende inn, men hvilken er det jeg skal sende inn? inntekts- og skatteopplysninger for arbeidstaker?? Eller Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon?? Er det kanskje den sistnevnte? Er helt grønn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal sende inn begge.

Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon er det papiret som viser at du krever penger, mens inntekts- og skatteopplysninger for arbeidstaker er det som viser hvor mye penger du har rett på. Og om barnefar skal ha permisjon må han også sende inn inntekts- og skatteopplysninger fra arbeidsgiveren sin. Dette trenger ikke leveres inn med en gang, men i passe tid før far skal ha permisjon fikk jeg beskjed om av nav. Det viktigste er papirene dine, siden du skal ha permisjon først.

Skrevet

Hei

Du skal sende inn Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon for deg og far (samme skjema), mens det er arb.giver som skal sende inn skjema "inntekts- og skatteopplysninger for arbeidstaker ".

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...