tonemor81 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg tror jeg har hatt skikkelige kynnere bare én gang. Da våknet jeg av det på natta. Ellers så får jeg en slags hold-lignende følselse når jeg er ute og går, men vet ikke om det er kynnere? Utover dette, ingenting. Har dette noe å si for fødsel? Synes det virker som at alle har veldig mye kynnere her jeg? Er det flere som meg der ute? Er 35+4 i dag.
nina__86 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 mangen som har kynnere de ikke kjenner. så du har nok hatt masse kynnere, men du kjenner de bare ikke selv
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Den hold-in førlelsen er nok kynnere. Magen blir hard. Har dessverre lite å si for fødsel om man merker mye til dem eller ei (jeg sier dessverre siden jeg har hatt mange og ubehagelige hele veien)
to små søte Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 merker lite til disse kynnerne.. hadde ikke no vonde kynnere forigegang heller og hun kom ut 2 dager før termin så tror ikke det har no å si.. hadde en veldig fin fødsel sist og håper det går like greit nå.. har 12 dager igjen til termin så venter spent kan godt skje no snart..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg hørte at førstegangsgravide kjenner mindre til kynnerne enn flergangsgravide, og det stemmer i mitt vedkommende. Men førstemann tror jeg ikke at jeg merket noe særlig til kynnerne i det hele tatt. Men med nr 2 og 3 har jeg hatt masse, og de har vært vonde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå