Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 trenger ideer... er så matlei... må på butikken og.. så da er det greit med ideer...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Tror vi skal ha Wok med svinekjøtt, nudler, masse grønnsaker og saus i dag.
~Maja Mor~ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 www.justfuckinggoogleit.com Hehe, jeg googler middag jeg...... Spennende med disse nettsidene som f.eks. matprat.no, der kan man jo også se bilde av maten! Og få ideèr til dessert, hehe. Jeg har ikke kommet meg til frokost enda, så jeg aner ikke hva det blir til middag her enda.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 får ta meg en tur inn på matprat.no... se om jeg finner noe spennende
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 I dag har jeg funnet på middag selv. Hakket to løk og to gullrotter og stekte det først, så hadde jeg en pakke med kjøttdegi opp i og stekte videre. Så puttet jeg salt og pepper samt en boks med hakkede tomater og 5 poteter skjært opp i små biter og en kopp med ris. Alt det småkoes og det blir en tykk hmmm. vi får si gryte Snuppa er straks 6 mnd og skal mose det til henne hun elsker hjemmelaget middag.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Har nettopp skrelt poteter og gulerøtter, skal ha kjøttkaker, vi er ikke flink til å ha kokte poteter, så tutta på snart 5 år griner og sutrer de få gangene vi har det, så nå skal vi ha det oftere sånn at hun lærer å like det... Kan ikke bare leve av pasta og ris heller...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Laks eller kjøttkaker i dag
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 I dag skal vi enten ha salat med fersk spinat eller grønn lasagne med spinat i. Spinaten skal brukes opp:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå