♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg er usikker om jeg skal bytte ut til vår sko fra vinter sko.. Vurdere og kjøpe Groetex vår sko....
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Okei.. Skal se rundt idag..
ungdomsmor Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 her bruker vi vintersko,snør som bare søren her
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Viking goretex joggesko :-) Har brukt de ei ukes tid og de er helt supre.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Okei, er det dumt at sønenn min på 26 mnd, begynner med joggesko nå? når han går på barnehage og går innimellom tynn vinterdress/regntøy med fleece i.. og bare joggesko.. eller fortsette med støvlett.?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Her går jenta på 2 år og 4mnd med goretex joggeskoene, og tynn parkdress med ull under. Vinterskoene var altfor varme for henne, var derfor vi startet med joggeskoene. Det kommer jo helt ann på barnet ditt og temperaturen ute om dette passer for dere :-)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Viking gore-tex joggesko her. Bruker de hele tiden nå, men de tar på han støvler i b.hagen. Uteplassen er en gressplen så det er skikkelig gjørmete der nå. Bor i Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå