loffmusa Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Var litt nyskjerrig på om det er noen fra skien,porsgrunn eller bamble som er interisert i strikking eller annen håndarbeid? det er strikkekafe på den nye butikken i porsgrunn( emerense). det er hver onsdag fra 11-14:-) Hvorfor ikke møtes te en hyggelig prat om bebiser og hobby:P
minimy m Emma & Emil! Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Hei hei!! Hadde vert kjempe morro det Ække så go på strikkina, men har strikka endel pannebånd å sånn! Syntes det er morro da Men jobber hver onsdag!! åper du får med noen andre!! Klemmer fra
*** Jeg er kuul *** Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Er interessert jeg, med tidspunktet passer ikke. Det går det ikke ann å få til noe i privat regi da..... Må si at mine barn ikke er babyer lengre men dette er vel ikke noe absolutt krav eller ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå