Lampe77 , en spire i magen Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg gruer meg til fødtselen denne gangen, hvorfor vet jeg ikke. Har fått litt angst, har pratet meg JM om det. Hu sa at det kommer til å gå over når jeg kommer lengre uti svangerskapet. Jeg er 4 gangs fødende, skjønner ikke hvorfor jeg har angst nå
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hei! Du får sette deg ned å tenke igjennom dine tidliger fødsler. er det noe der som kan har skremt deg? Så må man prøve å sette ord på hva man er redd for i forbindelse med fødselen som kommer nå. Er det noe spesielt av tanker som går igjen. Hvis du klarer dette, tar du med deg disse tankene til jordmor du går til, få en samtale med henne om disse temaene. Hvor mange samtaler du trenger for å finne roen, er vanskelig å si. Kansje dette kan hjelpe deg, det er som oftest lettere å kontollere angsten eller bli kvitt dem hvis man klarer å sette ord på det. Lykke til videre i svangerskapet, jeg er sikker på at dette ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå