Gå til innhold

Skader det Tyskland at forbundskansleren har dødsbra pupper?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Det tror jeg neppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, ikke så lenge Tyskland er i Tyskland..

Skrevet

Tyskland har generelt gjort nok i forhold til å prøve å strekke seg utover, ja, og bør sånn sett være i Tyskland i nokså mange generasjoner før de tenker på andre løsninger igjen.

Men kjolen var fin, den, og det der er pupper man gjerne ser igjen.

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg puppene, heller ikke kjolen. Hvor er du? Har du gitt deg i kast med nyhetene allerede?

Jeg tror ikke Tyskland vil ekspandere nevneverdig i vår levetid, nei..

Skrevet

Dæven døtte. Det var et litt underlig syn. Har hun gått med dem innpakket og oppsnørt frem til nå, og endelig begynt å vise dem frem sånn i voksen alder? Meget bra triks i så fall.

Fine pupper, ja!

Skrevet

Bedre sent enn aldri. Operaen er jo et sted det går an, tross alt. Man trenger ikke bli Cicciolina av den grunn.

Skrevet

Tipper kansleren har langt finere pupper enn Cicciolina..

Skrevet

Og jeg tror faktisk (for å returnere til utgangspunktet) ikke at det skader en nasjon å ha en kansler som kler seg. Det er tross alt ikke snakk om blotting heller, man skal slippe å kjøre full avkjønnahet fordi man har makt.

Skrevet

Jo, enig i det. Kvinner trenger ikke være androgyne eller maskuline selv om de er i en maktposisjon.

Egentlig er det underlig at vi fremdeles stiller spørsmål ved kvinners troverdighet, dersom de viser at de er kvinner.

Men mulig det tirrer en del folk at hun faktisk hadde det fineste frontpanelet på festen..

Skrevet

Det skader neppe Tyskland eller noen som helst, men jeg lurer litt på om hun ikke valgte kjolen av ren latskap, for å slippe å hilse på noen, siden puppene gjør det for henne.

Interessant at kjolen blir kalt elegant, forresten. Hadde dama vært 20 år yngre så hadde ordlyden sikkert vært en smule annerledes.

For min del kan puppene hennes og alle andres hilse på hvem de vil, jeg tar det slett ikke ille opp.

Skrevet

Neh.

Men hvorvidt de puppene er så dødsbra og om den kjolen er så veldig vakker kan diskuteres. Får dårlige assosiasjoner av bildene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...