Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Håper det er flere som føler seg heldige idag enn i går:-) Takknemlighet er en fin følelse! Solen skinner ikke i dag, men kanskje i morgen:-) Ha en strålende fin dag!
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hei og God Morgen, den største Sola skinner innenfra, varmer godt på regnfulle dager. Jeg, og småtten min, skal ha med svigermor og svigerinne, med småtten hennes, på sentertur for å kjøpe festdrakter til ungene, så jeg trener veldig på å føle solskinn i magen = O ) viderefører hilsen om strålende dag til flere som trenger det.
♥Snulder Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jepp du! Føler meg heldig hver dag jeg! Det er fordelen ved å ha opplevd en del tap i løpet av livet.... Man setter så uendelig pris på at man bare ER!!! Ha en strålende dag du også:=)
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 glemte jo helt, jeg har jo noe å feire i dag, min eldste sønn fyller 24 år i dag, skjønner ikke hvor tiden har blitt av. Mange hverdager, noen tunge dager og mange gode dager, og så ble han en flott 24 åring....... oppleves helt sprøtt !
coscos Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 God morgen til alle dere også! Her er det et underlig vær, regner og sludder om hverandre. blir ikke helt klok på dette været. Men, fordelen med at det er så variert og "unormalt" er jo at da har man masse å snakke/skrive om. I England så sa man at været var den beste "icebreaker" :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Ja Snulder, det "hjelper" på å sette pris på at man ER, når man har opplevd noen tap i livet:-) Så takknemligheten for til og med de vonde opplevelsene kan jeg faktisk kjenne noen ganger.....for de lærer meg kanskje det aller viktigste!
♥Snulder Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Mmmm... de viktigste jeg har lært meg er at bagateller faktisk er bagateller! Jeg kan trekkes mye lenger enn tidligere før jeg gidder å irriterer meg over ting:=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Å hurra meg å hopp jeg er så glad i dag!!! Jeg har blitt gift skal du vite..... Nei ikke jeg da, men guttene så på Revvenka her i morges. Og jeg synes han som synger denne startsetningen er så positiv. Men takknemlighet er en deilig følelse.... Og som dere sier, når man har hatt litt motgang og alt ikke har gått på skinner....... Så lærer man seg hva perspektiv er og det er deilig. Og jeg takker hver dag for det jeg har fått.......Og guttene mine (alle 3) Får også vite at jeg synes jeg er heldig som har fått nettopp de:o)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 Ja, det er mye som blir for bagateller å regne da.......:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2008 La ham gå la ham gå, jeg trenger ikke hans råd!! Herlig gladstemme på den fyren ja:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Ja og så ser han noe positivt i alt. Som at han ble gift....og at kjærringa var et troll....men det var jo ikke så ille, for kjærringa.....brant hun opp tro??? jeg husker ikke helt. Så ikke så galt at det ikke er godt for noe. Men han ser liksom noe positivt i alt.....Og da er det deilig å leve:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. april 2008 Jaaa:-) Tror det å tenke positivt, selv i de svarteste stunder er en kunst og faktisk så tror jeg det er en treningssak å lære seg det, og noe vi alle kan lære oss:-)
Plutseliten :) Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Om det var meg som ikke følte meg så heldig i går du sikter til,så er dagen idag heldigvis bedre Takknemlighet henger ikke alltid sammen med det å være heldig føler jeg.Når dager er tøffe er det desverre ikke alltid like lett å tenke på det som er bra....men man kan tenke på det etterpå når ting faktisk har gått bra Men det er mine meninger om det da Ps....sola skinner ikke idag heller her,men det skal den gjøre til helgen )))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Det har du helt rett i plutseliten. Men jeg er sikker på at du synes at du er heldig som har en flott familie. Og du er sikkert også takknemlig for at du har sånne fine mennesker rundt deg. Så kan man selvsagt diskutere når man er heldig og uheldig. Jeg tror nå mer på tilfeldigheter jeg da:o) Men det er lov å kjenne på de vonde tingene også. Men både du og jeg vet jo at hvis man dveler ved det vonde.......Ja da er det vanskelig å komme opp igjen..... Da blir det tungt..... Men for deg og den situasjonen du er i nå......synes jeg det er lov og ikke føle seg spesielt heldig..... Bak skyene er himmelen alltid blå.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. april 2008 Så klart det ikke er lett å tenke på de bra tingene når dagene er dårlige, men om de dårlige dagene er dem det er flest av, så er en positiv tankegang flott å ha:-) Noe jeg absolutt synes du er det beste eksempelet på. Med alvorlig sykdom og mye som skjer, holder du jammen meg humøret og den positive tanken oppe på en imponerende måte! Jeg kjenner at takknemligheten er noe jeg har sterkere tilstede i livet mitt etterhvert som tiden går, og med alt man er gjennom. Å være heldig i tillegg er jo en bonus:-) Og ja, solen skal da skinne til helgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå