Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Før var jeg veldig lettrørt.. så en trist film så kom tårene.. etter at jeg fikk barn har det blitt enda værre.. det skal ingenting til før jeg begynner å gråte. Hvorfor skjer dette ? hvorfor skal det så lite til ? jeg har det ikke fælt.. jeg er verdens lykkeligste.. men innimellom så føler jeg at jeg bare må gråte. min datter skal operere neste uke. en enkel operasjon.. men det blir full narkose. jeg gruer meg sånn.. kommer sikkert til å begynne å gråte. ¨tårene presser på bare jeg tenker på det. men igjen så blir jeg litt irritert på meg selv... fryktelig irriterende å gråte for hver minste lille ting...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg vet...!! Jeg ka søren meg begynne å gråte av hotel cæsar nå!!!!! Jeg er så lei av det, blit litt flaut i lengden..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg er blitt ordentlig sippe selv.. Jeg var det også før jeg fikk mini jeg da.., men er nok muligens blitt hakke verre ja.. =) Jeg kan gråte fordi andre blir veldig glad.., fordi de blir lei seg eller fordi jeg blir glad.. Egentlig av det meste..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Du er nok akkurat lik oss andre som har fått barn:-) Til og med pappaene forandrer seg og får mer følelser over den minste lille ting:-) Ihvertfall de som tør vise det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå