Ezmeralda Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jo, gir grøt, men vet heller ikke hvor lenge man skal gjøre det. :-) Min er bare 5,5 mnd, så jeg har planer om å fortsette en stund... :-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg ga første ungen grøt til hun var ca. 14-15 mnd, men vet at mange gir de grøt til de er over 2 år.
xxxc Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 ok... mi er 10 mnd, blir skuffa når jeg spiser brødskive og hun får grøt.. hun er veldig glad i brødskive, så får jo det. men lurte på om det er ok da å slutte med grøten...?
mamman til to gutter Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg tror ikke det er noe problem å gi brødskive i stedet for grøt så lenge hun ikke bare spiser noen få biter brød, men du må passe på at hun får i seg nok jern. Mini er 9mnd og jeg har tenkt å gi grøt lenge enda for han er ikke flink til å spise brød og jeg hadde ikke stolt på at han spiste seg mett hvis han bare skulle få brød.
xxxc Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 ja hun spiser 1,5 til frokost og ei til lunsj....og leverpostei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå