Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde EL på fredag, og på lørdag var tempen 36.50, søndag 36.58, mandag 36.56.. Men i dag så sank den plutselig til 36.48.. Betyr det at alt håp er ute, eller kan det være normalt at den synker for så å stige igjen.. Noen som vet??
ticalinda Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Heisann, Mitt beste råd er at du ikke skal se på tall for tall, men helheten. Du skal nå etter eggløsning ligge jevnt over litt høyere på temperaturer enn du gjorde før eggløsning. Den enkleste måten å anta at man er gravid på er om temperaturene går opp enda ett hakk ca en uke etter el. Det er dermed fremdeles håp for deg...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå