MikroMidas Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg er litt treg med å få lest disse Stieg Larsson-bøkene, men nå er jeg i hvert fall i gang. Lest 2/3 av Menn som hater kvinner. Synes det var så genialt morsomt det utsagnet som står i overskriften her - det var noe som sto på T-skjorta til Lisbeth Salander. Genialt (: Hvor mange andre her har lest alle bøkene? Og - har jeg mer å glede meg til? Dette er absolutt noe av det mest spennende jeg har lest noen gang!
MikroMidas Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2008 Noen som fikk med seg at jeg synes uttrykket var "genialt" - he he... Unnskyld gjentakelsen...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Hehehe. Av en eller annen grunn trodde jeg det var fra Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb.. men det var det ikke :-p
MikroMidas Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Kan jo tenkes at det kommer derfra i utgangspunktet, da - selv om det var et trykk på en T-skjorte i en roman - he he.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Ja, men jeg trålet quotes fra denne filmen og fant den ikke :-p uansett en tøff setning.. som minnet meg veldig om filmen. hehe. Har du sett den forresten ? Det burde du :-)
MikroMidas Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Har ikke det, men det skal jeg prøve å få gjort. Har notert meg tittelen (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå