<3Tord&Tuva<3 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 føler seg "skamslått" nederst i magen? Er skikkelig ubehagelig, merker det spes. når jeg skal gå. Kan det ha noe med at babyen fester seg kanskje? Håper noe her inne kan svare meg!!
<3Tord&Tuva<3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2008 Hmm, ingen andre her inne som har kjent det samme?? Dytter
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg har samme følelsen pga bekkenløsning.... Smerte i skambenet når jeg rører meg/går. Hvis det er der du mener da.-)
Mosepjusk Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hørtes ikke særlig behagelig ut.. Jeg føler meg mer skamslått øverst, mellom magen og puppene, litt som gnagsår på ribbena liksom..hehe, alt man skal igjennom i et svangerskap...
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Var på kontroll igår, og hos meg har den ikke festet seg da. Er 33+5 og er førstegangs, så vet ikke helt hvordan det kjennes når den fester seg, hehe.
<3Tord&Tuva<3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Men da er det nok bekkenløsningen som gjør det da. Takk for svar jenter Ha en fin dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå